25 maja 2016 Udostępnij

Giełda Kwiatowa w Twoim komputerze!

Zmieniający się rynek kwiatowy w naszym kraju doprowadził między innymi do możliwości rozwoju naszych elektronicznych giełd kwiatowych, które rzeczywiście dają naszym odbiorcom wiele możliwości, by kupować kwiaty bezpośrednio od producentów a nie od dostawców.

Dystrybucja kwiatów to proces skomplikowany, który składa się zazwyczaj z kilku etapów. Jeśli mają to być zakupy uproszczone to właśnie możemy korzystać obecnie ze specjalnie przygotowywanych systemów informatycznych, które dają nam możliwość w sieci dokonywania zakupów bezpośrednio od ogrodnika, tak by kwiaty potem były nam dostarczone bezpośrednio do kwiaciarni. Podstawowy problem, o którym trzeba mówić to fakt, że kwiaty nie żyją wiecznie i tym samym nie wiemy jak będą one reagować.

To kwestia, która będzie w wielu sytuacjach rzeczywiście kłopotliwa i decyduje o tym, że perfekcyjnie trzeba opanować w tej branży wszelkie działania logistyczne, ponieważ w innym przypadku nie będziemy w stanie się skutecznie rozwinąć. Doświadczenie w branży daje nam możliwość podejmowania decyzji w sposób bardziej racjonalny, na co pewnie wiele osób także będzie w stanie zwrócić uwagę. Tych czynników, które są ważne jest rzeczywiście wiele i od nas zależy czy będziemy w stanie je dobrze wykorzystywać. W kwiaciarni dobrze byłoby łączyć możliwość oferowania klientom wiele różnych kwiatowych propozycji z działalnością, która od strony kosztów będzie dla nas bezpieczna a to jak się okazuje sprawa bardzo trudna w wielu przypadkach.

internetowa giełda kwiatów

Można więc sięgać po nowoczesne formy kupowania, które związane są z internetowymi giełdami, gdzie już nie będzie trzeba decydować się na obsługę wyłącznie w postaci działalności pośredników, ale sami będziemy decydować o tym co kupujemy zamawiając bezpośrednio kwiaty od dostępnych na rynku elektronicznej giełdy ogrodników. Do tego trzeba umieć prognozować jakie kwiaty będą budziły największe zainteresowanie, tak by z przygotowywaną ofertą trafić rzeczywiście w gust tych klientów, którzy się u nas pojawią. Nie ma sensu kupowanie do swojego asortymentu tych roślin, które nigdy się nie sprzedają, ponieważ to będzie jedynie generować straty.